گالری اینستاگرام چیست؟ 5 نکته درباره ذخیره اطلاعات در اینستاگرام

1

امروزه گالری اینستاگرام افراد پر است از عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه آن‌ها زیرا اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا تبدیل شده است و بسیاری افراد از این اپلیکشن برای مقاصد مختلف استفاده می‌کنند. در ایران نیز این اپلیکیشن کاربران زیادی دارد و افراد زیادی جهت سرگرمی، آموزش و یا تجارت از آن استفاده می‌کنند و طرفدار این اپلیکیشن هستند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر بنیان نهاده شد. مالکیت این اپلیکیشن در اختیار شرکت متا (فیس بوک سابق)قرار دارد. 

این اپلیکیشن قابلیت اشتراک گذاری عکس و فیلم را به کاربران خود می‌دهد. این قابلیت اینستاگرام باعث شده تا افراد زیادی در زمینه آموزش و همچنین کسب و کارهای مجازی از این اپلیکیشن استفاده کنند؛ از این‌رو یادگیری قابلیت‌های موجود در این اپلیکیشن برای کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش کارکرد این اپلیکیشن برای آن‌ها داشته باشد.

یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن ذخیره کردن پست‌های موجود در اینستاگرام در گالری اینستاگرام است. بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایل دارند فیلم ها و عکس‌های اشتراک گذاری شده را علاوه بر گالری اینستاگرام در گالری گوشی خود ذخیره داشته باشند تا بتوانند از اپلیکیشن‌های دیگر نیز جهت اشتراک گذاری آن استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه ذخیره پست‌های اینستاگرام در گالری اینستاگرام و گالری گوشی آشنا کنیم.

چگونه پست‌های اینستاگرام را در گالری اینستاگرام ذخیره کنیم؟

یکی از قابلیت‌هایی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد ذخیره پست‌های نمایش داده شده در گالری اینستاگرام است.البته باید گفت که این پست‌ها تنها در خود اپلیکیشن اینستاگرام در گالری اینستاگرام ذخیره می شوند و اینستاگرام قابلیتی جهت ذخیره این پست‌ها در گالری گوشی فرد ندارد؛ از اینرو شاید بتوان این ضعف اینستاگرام را یکی از بزرگترین ضعف‌های آن دانست. برای ذخیره پست‌های نمایش داده شده در گالری اینستاگرام باید آیکونی که در سمت راست در زیر هر پست قرار دارد را لمس کرده تا بتوانید پست‌های نمایش داده شده را در اینستاگرام ذخیره کنید. پس از ذخیره پست‌ها در اینستاگرام شما می‌توانید آن را در گالری اینستاگرامی خود مشاهده کنید.

 گالری اینستاگرام

گالری اینستاگرام کجاست؟

برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌هایی که در اینستاگرام خود ذخیره کرده‌اید، کافیست اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید سپس وارد صفحه اصلی خود شوید. بعد از آن، آیکون سه خطی را که در قسمت بالای صفحه مشاهده می‌کنید را لمس کنید. با لمس این آیکون کشویی برای شما گشوده خواهد شد. از کشوی مورد نظر گزینه Saved را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می توانید به تمامی پست‌هایی که ذخیره کرده‌اید را مشاهده کرده و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. گالری اینستاگرام گزینه بسیار مناسبی برای استفاده است.

چگونه پست‌های اینستاگرام را در گالری گوشی ذخیره کنیم؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام قابلیت ذخیره پست ها را در گالری گوشی ندارد و کاربران تنها می‌توانند پست‌ها را در گالری اینستاگرام ذخیره کنند. اما روش‌های زیادی وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از آنها پست‌های اینستاگرام را در گالری گوشی خود ذخیره کنند.کاربران اینستاگرام می توانند با استفاده از اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌هایی که به همین منظور طراحی شده‌اند، پست‌های اینستاگرام را در گالری خود ذخیره کنند.

کاربران اینستاگرامی که از گوشی اندروید استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از گوگل استور این اپلیکیشن‌های رایگان را در اختیار بگیرند. کاربرانی که گوشی آیفون دارند نیز می‌توانند از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند با این تفاوت که آنها باید این اپلیکیشن‌ها را از اپ استور دانلود کنند.

 گالری اینستاگرام

ذخیره کردن پست با استفاده از وب سایت در گالری اینستاگرام

 وبسایت ها یکی از ابزارهایی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها عکس‌ها و فیلم‌های موجود در اینستاگرام را در گالری خود ذخیره کنید. اکنون چندین وب سایت که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام خود را در گالری ذخیره کنید را به شما معرفی می کنیم.

  • وب سایت 0kinstagram

این وب سایت یکی از بهترین وب سایت‌ها برای دانلود و ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام در گالری گوشی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. ذخیره پست‌های اینستاگرام از طریق این وب سایت بسیار آسان است. تنها باید لینک پست مورد نظر را کپی کرده و در کادری که برای همین منظور در وبسایت طراحی شده است آن را قرار دهید. سایت Okinstagram به صورت خودکار محتوای پست را دانلود کرده و سپس به شما تحویل میدهد

  • وب سایت Download Gram

Download Gram یکی دیگر از وب سایت‌هایی است که کاربران اینستاگرام می‌توانند از آن برای ذخیره پست در گالری گوشی خود استفاده کنند. تنها چالشی که کاربران در مورد استفاده از این سایت با آن مواجه هستند این است که برای استفاده از این سایت باید از آی‌پی‌هایی به جز آی پی ایران استفاده کنند، زیرا استفاده از آی‌پی ایران امکان استفاده از این وب سایت را غیر ممکن می‌سازد. این وب سایت نیز برای گالری اینستاگرام مد نظر شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

  • وب سایت Inngrammer

با استفاده از این وبسایت نه تنها می توانید پست‌های اینستاگرام را دانلود کنید و در گوشیتان ذخیره کنید بلکه قادر به دانلود استوری، IG TV و . . . از اینستاگرام نیز هستید. استفاده از این وب سایت نیز مانند سایر وبسایت‌ها بسیار ساده و آسان است. فقط کافیست که لینک کپی شده از اینستاگرام را درون کادر این وب سایت قرار دهید. با این کار وب سایت محتوای مورد نظر را برای کاربر دانلود می‌کند و کاربر می‌تواند آن را به صورت ذخیره در گالری گوشی خود داشته باشد.

  • وب سایت Storysaver

با استفاده از این وب سایت کاربران توانایی دانلود استوری‌های اینستاگرام را پیدا می‌کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از نام کاربری و یا Username صفحه‌ای که قصد دانلود استوری‌های آن را دارند وارد استوری‌های آن صفحه شوند و استوری‌های مورد نظر را دانلود کنند. 

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از این وب سایت دارد این است که شما می‌توانید به جز دانلود استوری‌های کاربران اینستاگرام، استوری های کاربران را بدون seen خوردن مشاهده کنید. در این صورت کاربر مورد نظر متوجه دیدن استوری هایش توسط شما نمی‌شود.

  • وب سایت Toolzu

از این وبسایت هم برای دانلود استوری و هم برای دانلود پست و IGTV  می‌توان استفاده کرد. استفاده از این وب سایت رایگان است. گاهی پس از مدتی استفاده از یک وب سایت از استفاده کنندگان تقاضای خرید اکانت می‌شود اما این وب سایت از آن دسته از وب سایت‌ها نیست. کاربران می‌توانند همیشه بدون اینکه مجبور به خرید اکانت باشند از آن استفاده کنند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ذخیره کردن پست‌های اینستاگرام در گالری اینستاگرام از طریق تلگرام

    برای ذخیره پست‌های اینستاگرامی در گالری از طریق تلگرام ابتدا باید سه نقطه بالای پست را انتخاب کرده سپس از  پنجره باز شده گزینه LINK را که در بالای صفحه قرار دارد انتخاب کرده تا لینک پست مورد نظر کپی شود. سپس صفحه چت یکی از دوستانتان و یا خودتان را در تلگرام باز می‌کنید و لینک مورد نظر را در صفحه چت باز شده paste می‌کنید. 

    پس از کپی کردن لینک پست مورد نظر و paste آن در صفحه چت تلگرام، به همراه لینک کپی شده تصویر و یا ویدئوی آن پست نیز قرار می گیرد که شما می‌توانید خیلی راحت با دانلود آن تصویر و یا ویدئوی مورد نظر  آن را در گالری گوشی خود ذخیره داشته باشید. 

    ذخیره پست‌های اینستاگرامی از طریق برنامه‌های دانلود از اینستاگرام

    ذخیره پست‌های اینستاگرامی از طریق برنامه‌هایی که به همین منظور طراحی شده‌اند نیز امکان پذیر است. ما در این قسمت بهترین برنامه‌هایی که شما می توانید از آنها جهت دانلود و ذخیره پست‌های اینستاگرامی در گالری اینستاگرام از آن استفاده کنید را شرح می دهیم . 

    • برنامه Easy Downloader

    این برنامه باعث می‌شود که اینستاگرام قابلیت دانلود عکس و فیلم را داشته باشد. شما با دانلود این برنامه و اجرای آن در گوشی و یا لپ تاپ خود می‌توانید به سادگی پست‌های اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید. از مزایای این برنامه به جز دانلود عکس و فیلم های اینستاگرام می‌توان به کارکرد آسان و راحت این برنامه و همچنین کربردی بودن و رایگان بودن این برنامه اشاره کرد. همانطور که گفتیم استفاده از این برنامه بسیار راحت و آسان است.

    کافی است برای ذخیره پست‌های اینستاگرام در گالری گوشی ابتدا وارد اینستاگرام شوید لینک مورد نظر را کپی کرده سپس برنامه را گشوده و لینک را داخل برنامه paste کنید. فولدر Pictures  و Movies فولدرهایی هستند که عکس و فیلم دانلود شده از اینستاگرام در آن ها ذخیره می‌شود. طبق آمار ارائه شده این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها جهت ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام است و کاربران زیادی از این برنامه استفاده می‌کنند.

    • برنامه Insta Save

    اگر به دنبال بهترین برنامه برای دانلود از اینستاگرام می‌گردید برنامه Insta Save یکی از بهترین آنها است. این برنامه نه تنها می‌تواند عکس و فیلم‌های موجود در اینستا را دانلود کند بلکه حتی کپشن‌های موجود در اینستاگرام را نیز می‌تواند به سادگی دانلود کرده و در اختیار شما قرار دهد. شما با وارد کردن URL یک پست در برنامه دانلود این برنامه می‌توانید عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام را با کیفیتی عالی دانلود کنید.

    از دیگر کارکردهای این برنامه به جز دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام می‌توان به قابلیت کپی کردن کپشن پست‌ها و  اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها اشاره کرد. نکته بسیار مهم در مورد این برنامه آن است که شما می‌توانید از تمام قابلیت‌های این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید و برای دانلود این برنامه پولی پرداخت نکنید. 

    گالری اینستاگرام
    • برنامه Fast Save

    یکی از بهترین برنامه‌های رایگان که می‌توانید با استفاده از آن فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را به راحتی دانلود کرده و در گالری گوشی خود ذخیره کنید برنامه Fast Save است. با استفاده از مرورگری که در این برنامه وجود دارد کاربران می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های موجود در هر سایتی را دانلود کرده و آنها را در گوشی خود ذخیره کنند. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری فیلم‌ها و عکس‌های دانلود شده در اینستاگرام اشاره کرد. 

    همچنین نامحدود بودن ذخیره و دانلود فیلم‌ها و عکس‌های موجود در سایت‌ها و اینستاگرام از دیگر مزایای این برنامه به حساب می آید.لازم به ذکر است که نسخه‌ای که برای گوشی‌های ios طراحی شده برخلاف نسخه گوشی های اندروید فقط مخصوص دانلود و ذخیره عکس ها و فیلم های اینستاگرام است و برای استفاده از  سایت‌ها طراحی نشده است.

    • برنامه 4K Stogram

     اگر به دنبال نرم‌ افزاری هستید که بتواند به صورت همزمان چندین عکس از اینستاگرام برایتان دانلود کند و همچنین با آن بتوانید فیلم های موجود در اینستاگرام را به راحتی و خیلی آسان دانلود کنید باید برنامه 4K  Stogram  را  بر روی گوشی و لپ تاپ خود نصب کنید. برنامه4K Stogram یکی از بهترین برنامه هایی است که می‌توانید برای این منظور انتخاب کنید. کارکردن با این برنامه بسیار آسان و ساده است فقط کافیست که از این برنامه وارد حساب کاربری خود شوید یعنی از منوی tools گزینه Login را برگزینید.

    سپس از شما درخواست اطلاعات حساب کاربری را می‌کند. با وارد کردن اطلاعات حساب کاربریتان می‌توانید به راحتی به اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید و هر عکس و فیلمی را که مورد نظرتان است به راحتی دانلود و ذخیره کنید. لازم به ذکر است که نسخه پرمیوم این ابزار جهت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام کارایی دارد. عکس‌ها و فیلم‌های دانلود شده توسط این برنامه در فولدر خروجی که در واقع مانند گالری اینستاگرام شما است ذخیره می شود.

    • برنامه Quick Save

      این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌هایی که معرفی شد جهت دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام طراحی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و پوشه‌ای به عنوان گالری اینستاگرام برای خود بسازید و عکس‌ها و فیلم‌های دانلود شده را در آن ذخیره کنید. از مهم‌ترین مزایای این برنامه رابط کاربری بسیار آسان و ساده‌ی آن است که می‌تواند کارکردن با این برنامه را برای کاربران بسیار لذت بخش کند. همچنین برنامه قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوهایی را که از اینستاگرام دانلود کردید به شما می‌دهد.

    از دیگر مزایای این برنامه می توان به سرعت دانلود بسیار بالایی که این برنامه جهت دانلود عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام دارد اشاره کرد.یکی از ویژگی‌هایی که این برنامه را نسبت به برنامه‌های دیگر متمایز می‌کند این است که این برنامه قدرت ویرایش عکس‌های دریافتی از اینستاگرام را به کاربر می‌دهد؛ بنابراین کاربر می‌تواند به سادگی عکس‌های دریافتی از اینستاگرام را ویرایش کرده و برای بارگذاری دوباره در اینستاگرام آماده کند.

    • برنامه‌های پرکاربرد دانلود عکس و فیلم برای گالری اینستاگرام مخصوص گوشی های آیفون

    ما در این مقاله تعدادی از برنامه‌هایی که می‌توان جهت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد را معرفی کردیم.  اکنون در نظر داریم دو مورد از پرکاربردترین برنامه‌هایی که جهت ذخیره عکس و ویدیو در گالری گوشی استفاده می‌شود و مخصوص گوشی‌های آیفون است را به شما معرفی کنیم.

    • برنامه Grab For Instagram

     این برنامه مخصوص گوشی‌های آیفون طراحی شده است. این برنامه قابلیت‌های زیادی علاوه بر دانلود و ذخیره عکس ها و فیلم‌ها دارد که می‌تواند برای کاربران این برنامه بسیار کاربردی باشد. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان جابجایی بین چندین اکانت در اینستاگرام اشاره کرد. در این برنامه گزینه‌ای به نام Switch Account وجود دارد که این قابلیت را به کاربران می‌دهد که بتوانند با چندین اکانت از اینستاگرام استفاده کنند. 

    همچنین این برنامه به کاربر امکان مشاهده‌ی عکس‌هایی که آنها را لایک کرده است را می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه، قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در برنامه‌های مختلف مانند line، Whatsapp و . . . است.

    • برنامه video downloader

    یکی از بهترین برنامه‌های دانلود و ذخیره عکس‌ها و ویدئوها از اینستاگرام این برنامه است. استفاده از این برنامه برای کاربران رایگان است. با استفاده از این برنامه توسط کاربرانی که گوشی آیفون دارند آن‌ها قادر هستند که عکس‌ها و فیلم های اینستاگرام را در هر مکانی که دوست دارند در گوشی خود ذخیره کنند. سپس با استفاده از این برنامه آن را دوباره در اینستاگرام در صفحه شخصی خود بارگذاری کنند.

     پرکاربردترین برنامه‌های دانلود عکس و فیلم مخصوص گوشی‌های اندروید برای گالری اینستاگرام

    بسیاری از برنامه‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد قابل استفاده و اجرا در گوشی‌های اندروید هستند. اما اگر بخواهیم پرکاربردترین برنامه‌ها برای گوشی اندروید را نام ببریم باید به Easy Downloader و همچنین برنامهInsta Downloader اشاره کنیم.

    دانلود کردن پست‌های اینستاگرام از طریق مرورگر

    اگر اینستاگرام را بر روی کامپیوتر خود دارید و می‌خواهید راحت اقدام به دانلود کردن پست‌های اینستاگرام کنید می‌توانید افزونه Image Downloader را روی مرورگر کامپیوتر خود نصب کنید. پس از نصب این مرورگر گزینه دانلود بالای هر پست برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید به آسانی با استفاده از آن اقدام به دانلود کردن پست های اینستاگرام کنید. 

    آیا اجازه دسترسی به برنامه‌های دانلود از اینستاگرام کار درستی است؟

    شما هنگامی که به یک برنامه اجازه دسترسی به گالری گوشی خود می‌دهید نه تنها آن برنامه می‌تواند به راحتی به عکس‌های شما دسترسی پیدا کند بلکه به زمان و تاریخ عکسبرداری و موقعیت‌های مکانی که شما در آن عکس داشته‌اید نیز دسترسی پیدا می‌کند. دسترسی این برنامه‌ها به این اطلاعات تا زمانی که قصد سوء استفاده کردن از اطلاعات وجود نداشته باشد مشکلی نیست. 

    برخی برنامه‌های غیر معتبر نیز وجود دارند که سازندگان آن ها کلاهبردارانی هستند که قصد سو استفاده دارند. هنگام دسترسی به این اطلاعات آن‌ها می‌توانند به سادگی از اطلاعات شما سوء استفاده کنند. بنابراین بهتر است پیش از اجازه دسترسی برنامه‌ها به اطلاعات شخصی گوشی موبایل خود از اعتبارآن برنامه‌ها مطمئن شوید.

    منبع: graziadaily

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. nahied می گوید

      بنظرم بهترینها را انتخاب کردم