راهنمای ثبت نام فروشگاه اینستاگرامی در وب اپلیکیشن پادروشاپ

0

برای پیوستن به فروشگاه‌های اینستاگرامی که از امکانات متنوع پادروشاپ برای مدیریت سفارش مشتریان، درگاه پرداخت امن اختصاصی و ارسال سفارش مشتریان استفاده می‌کنند؛ در قدم اول باید فروشگاه خود را در وب‌اپلیکیشن پادروشاپ ثبت کنید. برای ثبت نام فروشگاه اینستاگرامی در وب اپلیکیشن پادروشاپ کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

راهنمای ثبت نام فروشگاه اینستاگرامی در وب اپلیکیشن پادروشاپ
  • در این بخش می‌توانید شناسه اینستاگرام فروشگاه و شماره موبایل خود را وارد کنید. اگر پروفایل اینستاگرامی ندارید، یک شناسه دلخواه وارد کنید.
  • گزینه «قوانین و مقررات را می‌پذیرم» را تیک بزنید و “دریافت کد ثبت نام” را بزنید تا کد فعال‌سازی حساب کاربری برای به شماره موبایل‌تان ارسال شود.
راهنمای ثبت نام فروشگاه اینستاگرامی در وب اپلیکیشن پادروشاپ
  • بعد از دریافت کد، آن را در بخش مربوطه وارد کنید و روی گزینه «تایید» بزنید تا ثبت‌نام در فروشگاه ساز اینستاگرام پادروشاپ تکمیل شود.
  • در صورتی که کد تایید برای شما ارسال نشد، از قسمت «تغییر شماره»، شماره موبایل وارد شده را کنترل کنید و در صورتی که آن را اشتباه وارد کرده بودید، آن را اصلاح کنید و دوباره روی گزینه «دریافت کد» بزنید تا کد تایید برای شما ارسال شود.

بعد از انجام این مراحل، شما می‌توانید از امکانات وب‌اپلیکیشن پادروشاپ در زمینه مدیریت سفارش‌های مشتریان، درگاه پرداخت امن برای فروشگاه و ارسال سفارش‌ها استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.