ارسال بسته در روزهای پرترافیک چطور باید انجام شود؟

ارسال بسته در روزهای پرترافیک چطور باید انجام شود؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب‌وکارهای آنلاین رشد بسیاری داشته‌اند. این کسب‌وکارها شامل فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. این فروشگاه‌ها با مهاجرت کردن به بستر آنلاین می‌توانند به سراسر ایران و گاهی خارج...

مهرانا عیسی

نوسته شده در اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

ارسال بسته در روزهای شلوغ و پرترافیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب‌وکارهای آنلاین رشد بسیاری داشته‌اند. این کسب‌وکارها شامل فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود. این فروشگاه‌ها با مهاجرت کردن به بستر آنلاین می‌توانند به سراسر ایران و گاهی خارج از ایران محصولات خود را ارسال کنند. ارسال بسته توسط فروشگاه‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت آنلاین‌شاپ‌ها بوده است. زیرا آنها باید این کار را در سریع ترین و البته منظم ترین زمان انجام دهند. اما ارسال بسته در روزهای پرترافیک چگونه است؟ در این مطلب از پادرو قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم و در ادامه نیز روند ارسال بسته به موقع توسط فروشگاه‌ها را بررسی کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

بنابراین باید برای ارسال سفارش مشتریان زمان‌بندی درستی انجام داد. همچنین در زمان‌های خاص که ارسال سفارش‌ها به صورت سراسری زیاد می‌شود، باید از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای ارسال به موقع انجام داد. این زمان معمولاً شامل عید و مناسبت‌های دیگر نیز می‌شود. همچنین اگر بسته‌ها با پست ارسال می‌شوند باید روزهای تعطیل رسمی را نیز در نظر گرفت. زیرا پست در روزهای تعطیل هیچگونه ارسالی ندارد.

یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت ارسال مرسولات فروشگاه‌ها استفاده از افزونه حمل و نقل است. این افزونه که مانند یک دستیار هوشمند حمل و نقل برای شما عمل می‌کند، امکان دسترسی خدمات شرکت‌های پستی مختلف را به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید وضعیت ارسال بسته‌ها را مشاهده و رهگیری کنید.

همچنین مزایای دیگری مانند رهگیری سفارشات با ارسال رایگان پیامک، چاپ بارنامه، جمع‌آوری مرسولات از درب فروشگاه یا منزل شما، محاسبه دقیق هزینه‌های شرکت پستی، پشتیبانی اختصاصی و… است.

دیر رسیدن بسته می‌تواند اعتبار یک فروشگاه را خدشه دار کند. ارسال با تأخیر بسته‌ها یکی از بدترین ضربه‌هایی است که می‌تواند به یک فروشگاه وارد شود.

جمع‌بندی

  • ارسال سفارش‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک کسب‌وکار اینترنتی بوده که به فروش محصولات فیزیکی می‌پردازد.
  • ارسال بسته در روزهای پرترافیک یکی از چالش‌های فروشگاه‌های اینترنتی است.
  • برای حمل‌ونقل و ارسال بسته‌های مربوط به تجارت‌های الکتورنیکی استراتژی با نکات مشخص وجود دارد.
  • برای ارسال بسته‌ها روش‌های مختافی وجود دارد که کسب‌وکارها باید آنها را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.
  • بهترین روش برای ارسال بسته در روزهای پرترافیک و برای بسته‌هایی که باید به درون همان شهر ارسال شوند، پیک موتوری است.

منابع

Shopify

مهرانا عیسی

نوسته شده در اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب