هشتگ پربازدید چیست و چگونه باید آن‌ها را پیدا کرد؟

0

هشتگ پربازدید چیست و چگونه به افراد کمک می‌کند؟ اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم باید اندکی به عقب برگردیم. در سال‌های اخیر با همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند و افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی، برخی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تبدیل به محلی برای کسب در آمد یا تبلیغ مشاغل مختلف شده‌اند. افراد و شرکت‌های متفاوت با توجه به سیاست‌ها و بودجه‌هایی که برای افزایش فالوور کنار می‌گذارند از راه‌هایی متفاوتی اقدام به جذب مخاطب بیشتر می‌کنند.

هر کدام از این راه‌ها هزینه، زمان و بازخورد متفاوتی دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از هشتگ‌های مناسب و درست است که می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در دیده شدن بیشتر پیج اینستاگرام و در نتیجه افزایش فالوورها داشته باشد.

در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص این که هشتگ چیست؟ هشتگ های پربازدید اینستاگرام و اهمیت استفاده از هشتگ مطالبی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

هشتگ چیست؟

شاید بسیاری افراد زمانی که برای اولین بار علامت هشتگ (#) را مشاهده کردند از خود پرسیدند که این چیست و چه کاربردی دارد. باید بدانید که برای هشتگ تعاریف گوناگونی در فضای مجازی و سطح وب وجود دارد. اما می‌توان با استفاده از یک مثال آن را تعریف کرد. فرض کنید که بازی دربی استقلال و پرسپولیس نزدیک است و اخبار بسیار زیادی در این خصوص منتشر در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر منتشر می‌شود.


در اینجا در بسیاری از شبکه‌های مجازی فعال می‌توانید علامت هشتگ را در زیر پست‌هایشان ببینند. برای این بازی خاص هشتگ‌هایی مانند #استقلال، #پرسپولیس و #دربی از پرکاربردترین هشتگ‌های موجود هستند. زمانی که فردی بر روی هشتگ مورد نظرش کلیک کند با پست‌های بسیاری که در آن‌ها از آن هشتگ استفاده شده مواجه می‌شود و می‌تواند با توجه به نیاز و خواسته‌اش اخبار و مطلب مورد نظر خود را پیدا کند.

پس اگر بخواهیم در خصوص هشتگ تعریفی ارائه کنیم باید بگوییم که هشتگ ابزاری است که از آن برای رسیدن به یک موضوع خاص در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. هر پیج در زیر پست خود از هشتگ‌های مربوط استفاده می‌کند. افراد مختلف می‌توانند با جست و جوی آن هشتگ به تمام پست‌های مربوط به آن دسترسی داشته باشند.

تاریخچه هشتگ

هشتگ از ابتدای ظهور اینترنت مورد استفاده بوده است. اما باید بدانید که در هر دوره معنی و کاربرد آن متفاوت بوده است. در دهه 1970 میلادی از این علامت برای برنامه نویسی PDP-11 استفاده می‌شده است. بعدها برایان کرنیگان و دنیس ریچی از این علامت در برنامه نویسی به زبان سی استفاده کردند.

در سال 2007 بود که برای اولین بار هشتگ به معنی امروزی مورد استفاده قرار گرفت. کریس مسینا در آن سال پیشنهاد داد از این علامت برای مشخص کردن گروه‌ها استفاده کنند. این پیشنهاد با استقبال بسیاری مواجه شد و در مدت کوتاهی به محبوبیت رسید. این محبوبیت تا به امروز افزایش یافته تا به حدی که امروزه همه از آن به نحوی استفاده می‌کنند. این کاربرد از سال 2007 برای هشتگ به وجود آمد و تا کنون ادامه دارد. البته در سال 2014 بود که هشتگ را به فرهنگ لغات انگلیسی آکسفورد اضافه کردند.

هشتگ علامتی است که از ابتدای به وجود آمدن اینترنت از آن استفاده می‌شد. این علامت با گذشت زمان معانی متفاوتی پیدا کرد تا در سال 2007 بود که برای اولین بار معنی فعلی را دارا شد.

چگونه هشتگ جدید بسازیم؟

ساخت هشتگ را می‌توان یکی از ساده‌ترین کارها در اینترنت دانست. این کار نه به هزینه خاصی نیاز دارد و نیاز است برای ساخت هزینه پرداخت کنید یا از برنامه‌های خاصی استفاده کنید. تنها لازم است که هشتگ مورد نظر خود را در پایین پست‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر بزنید. برای ساخت هشتگ جدید لازم است که در ابتدا کلمه مورد نظر خود از علامت # استفاده کنید.

پس از تایپ # لازم است که کلمه مورد نظر خود را بدون فاصله تایپ کنید. مانند مثالی که در بالا زدیم و #دربی را معرفی کردیم. البته باید بدانید که هشتگی که می‌سازید بنا به موضوع و علاقه مردم ممکن است بسیار مورد توجه قرار گیرد و ترند شود و یا در مدت کوتاهی فقط خود شما از آن استفاده کنید و افراد بسیار کمی به آن توجه کنند.

 نکته دیگری که در هنگام ساخت هشتگ فارسی باید به آن توجه کنید استفاده از خط تیره یا آندرلاین است. شما برای هشتگ‌هایی که بیش از یک کلمه دارند باید از آندرلاین استفاده کنید. به این صورت که پس از علامت هشتگ کلمه اول را تایپ کنید، پس از آن بدون فاصله آندرلاین بزنید و سپس دوباره بدون فاصله کلمه دوم را تایپ کنید. اگر کلمه سوم و یا بیشتر نیز وجود دارد باید از همین قانون پیروی کنید. البته هشتگ‌های طولانی با عدم استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. مثالی که برای هشتگ چند کلمه‌ای می‌توانیم بزنیم #دربی_تهران است.

ترند شدن یک هشتگ

ترند شدن یک هشتگ یکی از جالب‌ترین فعالیت‌های اینستاگرام مارکتینگ است. هرچند کار ساخت یک هشتگ بسیار ساده است اما ترند شدن یک هشتگ یا به اصطلاح ایجاد یک هشتگ پربازدید کار ساده‌ای نیست. برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی درست، اصولی دارید که در طول یک بازه زمانی مناسب با توجه به هشتگ و هزینه‌ای که می‌کنید، بازخورد دریافت خواهید کرد.

برای این کار لازم است از پست‌های مرتبط جذاب، کپشن‌های مناسب و هشتگ‌های اصولی و درست استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید در خصوص دربی هشتگ بسازید باید به کلماتی مانند دربی تهران، دربی ایران و کلمات مشابه دیگر که در این خصوص است روی بیاورید. البته باید بدانید که بسیاری از هشتگ‌های ساده و پرطرفدار در میان عموم مردم قبلاً ساخته شده است و شما می‌توانید با کار بر روی آن‌ها در آن هشتگ پربازدید مورد نظر نیز به جایگاه مناسبی برسید و دیده شوید.

رعایت برخی نکات و قوانین باعث می‌شود تا هشتگ مورد نظر شما با سرعت بیشتری به ترند تبدیل شود. این قوانین عبارتند از:

  • هدف از ایجاد هشتگ را بدانید.
  • استراتژی مشخصی برای هشتگ و کار خود داشته باشید.
  • موضوعی جذاب و کاربرپسند انتخاب کنید.
  • هشتگ جذاب و مناسبی را برای کار خود تعیین کنید.
  • استفاده از طنز در بسیاری از کارها مؤثر است.
  • از اطرافیان خود و کسانی که تبلیغات انجام می‌دهند برای ترند شدن این هشتگ کمک بگیرید.
  • کاربران را برای استفاده از این هشتگ راهنمایی کنید.
  • فایده استفاده از هشتگ پربازدید چیست؟

اهمیت هشتگ پربازدید

باید بدانید که استفاده از هشتگ تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن پیج شما در فضای مجازی دارد. براساس آماری که سایت Later منتشر کرده استفاده از حداقل یک هشتگ در یک پست اینستاگرام باعث می‌شود تا به طور متوسط و حداقل آن پست 12.6 درصد بیشتر از یک پست بدون هشتگ دیده شود. باید بدانید که استفاده از هشتگ های مناسب و پربازدید راهی قدرتمند و مناسب برای بیشتر دیده شدن در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام است. انتخاب هشتگ پربازدید مناسب و مرتبط با پست‌ها باعث افزایش دیده شدن، تعامل و فالوور می‌شود. همین امر می‌تواند در روند پیج و تصویر تجاری و اعتمادسازی نقش بسیار پررنگی را بازی کنید.

می‌توان از هشتگ‌ها به عنوان راهی برای مرتب‌سازی پست‌های اینستاگرام نام برد. این کار باعث می‌شود تا افراد بتوانند پست‌های مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنند و به دیدن و خواندن محتوای مورد نظر خود بپردازند. در مارکتینگ می‌توان از هشتگ‌ها مخصوصاً هشتگ پربازدید به عنوان یک قیف نام برد. این قیف باعث می‌شود تا مخاطبین علاقه‌مند به سمت محتوا و پیج مورد نظر خود راهنمایی شوند. به همین دلیل می‌توان با استفاده از هشتگ‌های مناسب، مخاطبین بیشتری را به سمت پیج خود بکشانید.

ساختن هشتگ کاری ساده و راحت است. اما باید بدانید که برای ساختن هشتگ پربازدید باید به نکاتی مانند سادگی، مرتبط بودن و عامه پسند بودن آن توجه کنید. همچنین باید بدانید که ترند شدن یک هشتگ نیاز به استراتژی، انتخاب موضوع جذاب، استفاده از امکاناتی مانند اطرافیان و تبلیغات و برنامه‌ریزی دارد.

هشتگ افزایش فالوور چیست؟

هشتگ‌ها تأثیر بسیار زیادی در افزایش فالوور پیج‌ها دارند. افزایش فالوور را می‌توان یکی از اصلی‌ترین هدف‌های هر پیج در اینستاگرام دانست. روش‌های قدیمی مانند فالوو و آنفالوو دیگر نمی‌تواند به خوبی گذشته جوابگو باشد و خطرات بسیاری مانند بن شدن را برای پیج‌ها به همراه دارد. به همین دلیل باید به دنبال راهی ساده‌تر و اصولی‌تر مانند استفاده از هشتگ برای افزایش فالوور بود.

استفاده از هشتگ پربازدید، انتشار محتوای مناسب در زمان مناسب و تبلیغات اصولی و صحیح را می‌توان مناسب‌ترین راه‌ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام دانست. البته باید بدانید که برای رسیدن به جواب با استفاده از این روش‌ها به زمان نیاز دارید. اما استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود که در یک بازه زمانی به میزان فالوور مورد نظر خود برسید.

پس باید بگوییم هشتگ افزایش فالوور در حقیقت همان استفاده صحیح و اصولی از هشتگ در طول زمان است که باعث افزایش فالوورهای یک پیج می‌شود.

تکنیک‌های هشتگ گذاری در اینستاگرام

برای استفاده درست و مناسب از هشتگ پربازدید لازم است که تکنیک‌های هشتگ گذاری را فرا بگیرید. با استفاده از برخی نکات می‌توانید بیشترین بازخورد را از گذاشتن هشتگ مناسب دریافت کنید. شاید بتوان گفت که استفاده از این نکات می‌تواند یک هشتگ پربازدید را تبدیل به هشتگ افزایش فالوور کند و پیج مورد نظر پیشرفت مناسبی را در طول زمان تجربه کند.

1- استفاده از کلمات خاص

به خاطر داشته باشید که برای برند خود باید یک یا دو هشتگ خاص داشته باشید که در تمامی پست‌ها از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از این هشتگ باعث معروف‌تر شدن نام برند می‌شود و همچنین افرادی که این نام را شنیده‌اند می‌توانند به راحتی تمام پست‌های مربوط به این برند را به راحتی شناسایی و تماشا کنند.

2- هشتگ نامربوط نگذارید

استفاده از هشتگ‌های نامناسب، نامربوط و غیرتخصصی شاید باعث شود چندین نفر به پیج شما سر بزنند اما در نهایت ممکن است پیج به عنوان یک اسپمر شناخته شود. این کار در طولانی مدت نه تنها مفید نیست بلکه باعث از دست رفتن فالوور نیز می‌شود.

3- هشتگ زیاد ممنوع

زیاده‌روی در هشتگ‌گذاری و استفاده از تعداد زیادی هشتگ پربازدید کار اشتباهی است که بسیاری افراد انجام می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا اینستاگرام پیج شما را اسپم تشخیص دهد و به همین دلیل در اکسپلور به میزان بسیار کمتری مشاهده خواهید شد.

4- هشتگ مفهومی

استفاده از هشتگ مفهومی و تخصصی یکی دیگر از راه‌های جذب فالوور با استفاده از هشتگ است. شاید بسیاری افراد برای جستجو در ابتدا به سراغ یک یا چند هشتگ پربازدید بروند اما باید بدانید افرادی که به دنبال چیزی خاص هستند، معمولاً به سراغ هشتگ‌های مفهومی و تخصصی مربوط به علاقه‌مندی خود می‌گردند. به همین دلیل با استفاده از این هشتگ‌ها در کنار چند هشتگ پربازدید مرتبط می‌توانید حداکثر استفاده از هشتگ را داشته باشید.

5- هشتگ گذاری موضوعی

برای هر کدام از پست‌های خود در کنار هشتگ‌های ثابت و پربازدید، از یک یا چند هشتگ مناسب با موضوع آن پست استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که کاربرانی که به دنبال آن موضوع خاص هستند هم بتوانند پیج شما را پیدا کنند.

برای این که بتوانید از هشتگ‌ها به درستی استفاده کنید باید به قوانین هشتگ گذاری توجه کنید. استفاده از هشتگ‌هایی با کلمات خاص، استفاده از هشتگ‌های موضوعی، عدم استفاده از هشتگ‌های نامربوط و عدم استفاده از تعداد زیادی هشتگ از راه‌هایی است که می‌توان با توجه به آن به موفقیت نزدیک‌تر شد.

نحوه شناخت هشتگ های پربازدید

شناخت هشتگ‌ های پربازدید در اینستاگرام راهی بسیار ساده اما پرکاربرد دارد. راه شناخت یک هشتگ پربازدید، مشاهده تعداد پست‌هایی است که با استفاده از آن هشتگ در فضای مجازی منتشر شده‌اند. به عنوان مثال هشتگی که در خصوص آن 10 هزار پست در اینستاگرام منتشر شده بسیار پربازدیدتر و محبوب‌تر از هشتگی است که تنها 100 پست با استفاده از آن هشتگ منتشر شده است.

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

برخی هشتگ‌های به زبان انگلیسی هستند که بیشترین بازدید در اینستاگرام را در سراسر دنیا دارند. درست است که دیده شدن در این هشتگ‌ها اکنون کار بسیار سختی است اما با استفاده از هشتگ‌های مناسب دیگر در کنار این هشتگ‌ها و برنامه‌ریزی بلند مدت می‌توان در آن‌ها دیده شد. اگر بخواهیم به هشتگ های پربازدید اینستاگرام به زبان انگلیسی اشاره کنیم باید از موارد زیر نام ببریم.

  •  love
  •  instagood
  •  photooftheday
  •  fashion
  •  beautiful
  •  happy
  •  cute
  •  like4like
  •  followme
  •  follow
  •  me
  •  selfie
  •  summer
  •  art
  •  instadaily
  •  friends
  •  repost
  •  nature
  •  fun
  •  style
  •  smile
  •  food

البته باید بدانید این موارد تنها بخشی از پربازدیدترین هشتگ‌ها در اینستاگرام هستند و با توجه به اتفاقات و موقعیت ممکن است برخی هشتگ‌های موجود در این لیست به مرور زمان از آن خارج شوند و برخی دیگر به آن اضافه شوند.

در اینستاگرام هشتگ‌های متفاوتی در زمان‌های متفاوت ترند شده‌اند. عشق، دوستی، طنز، مد و غذا از جمله مواردی هستند که همیشه در این لیست بوده‌اند.

هشتگ های پربازدید فارسی

اگر بخواهیم به پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام بر اساس موضوعات به زبان فارسی اشاره کنیم باید از موارد زیر نام ببریم.

  • حیوانات خانگی
  • هنری
  • زیبایی
  • ورزش و تناسب اندام
  • غذا
  • عکاسی
  • طنز و شوخی
  • بازاریابی
  • سبک زندگی
  • مد
  • سفر
  • طبیعت
  • موسیقی
  • سیاسی
  • مذهبی
  • موفقیت
  • عاشقانه

تعداد هشتگ‌های پربازدید در این موضوعات بسیار زیاد است و افراد زیادی با جستجوی این هشتگ‌ها محتوای مورد علاقه و مد نظر خود را مشاهده می‌کنند. در هر کدام از این دسته‌ها تعداد زیادی هشتگ وجود دارد که پربازدیدترین هشتگ هر دسته عبارت است از:

1- دسته حیوانات

هشتگ پربازدید در دسته حیوانات برای افرادی است که قصد دارند پستی در خصوص حیوانات منتشر کنند و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند عبارتند از:

#حیوانات

#حیوانات_خانگی

#حیوانات_وحشی

#حیوانات_بامزه

#حیوانات_را_دوست‌_بداریم

#حیوانات_حق_زندگی_دارند

#حیوانات_زیبا

#حیوانات_اهلی

#حیوانات_خاص

#حیوانات_بی_گناه

#حیوانات_آپارتمانی

#حیوانات_را_آزار_ندهیم

2- دسته هنری

بسیاری از افراد به هنر علاقه خاصی دارند. پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام به زبان فارسی در خصوص هنر وجود دارند عبارتند از:

#هنر

#هنرمند

#هنری

#هنرمندان_ایرانی

#هنر_دست

#هنرپیشه

#هنر_در_خانه

#هنر_دستی

#هنرمندان_زن

#هنر_آشپزی

#هنرجو

#هنرمندان_محبوب

#هنرکده

#هنر_ایرانی

#هنر_آشپزی

#هنرهای_دستی

#هنر_در_خانه

#هنرهای_تجسمی

#هنر_مدرن

3- دسته زیبایی

دسته زیبایی یکی از آن دسته‌هایی است که مورد توجه افراد بسیاری مخصوصاً بانوان قرار دارد. اینفلوئنسرهای بسیاری در این بخش فعالیت می‌کنند. از انواع هشتگ پربازدید در این دسته استفاده می‌شود. هشتگ پربازدید در دسته زیبایی و به زبان فارسی عبارتند از:

#زیبایی

#زیبایی_پوست

#هشت_زیبایی_حقیقی

#زیبایی_صورت

#زیبایی_مو

#زیبایی_چهره

#زیبایی_اندام

#زیبایی_واژن

#زیبایی_دندان

#زیبایی_طبیعی

#زیبایی_چشم

4- دسته ورزش و تناسب اندام

در دسته ورزش و تناسب اندام هم هشتگ پربازدید زیاد وجود دارد. هشتگ پربازدید در زمینه ورزش به فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی ایران اختصاص دارد. تناسب اندام هم یکی دیگر از آن دسته‌هایی است که مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد. هشتگ پربازدید موجود در این لیست عبارتند از:

#فوتبال

#پرسپولیس

#استقلال

#تیم_ملی

#ورزش

#ورزش_در_خانه

#ورزشی

#ورزش_بانوان

#ورزش_زنانه

#ورزشکاران

#ورزش_در_منزل

#ورزش_شکم

#ورزش_3

#ورزشگاه_آزادی

#ورزش_در_خانه

#ورزش_هوازی

#ورزشکار

#تناسب_اندام

#تناسب_وزن

#تناسب_اندام_آقایان

#تناسب_اندام_لاغری

#بدنسازی

#بدنسازی_بانوان

#بدنسازی_آقایان

#تغذیه

#بدن_مناسب

5- دسته غذا

غذا پنجمین دسته در میان دسته‌های هشتگ پربازدید اینستاگرام به زبان فارسی است. به هشتگ‌های مربوط به غذا، هشتگ‌های فود یا فودی نیز می‌گویند. افراد بسیاری با جستجوی این هشتگ غذاهای مورد علاقه خود را مشاهده می‌کنند. پربازدیدترین هشتگ‌های غذا عبارتند از:

#غذا

#غذای_سریع

#فست_فود

#غذای_خانگی

#غذای_سالم

#غذای_رژیمی

#غذای_سنتی

#غذای_خوشمزه

#غذاهای_خوشمزه

#غذای_شمالی

#غذاهای_شمالی

#غذای_سنتی

#غذاهای_ایتالیایی

6- دسته عکاسی

عکس و عکاسی یکی دیگر از دسته‌هایی است که علاقه‌مندان بسیاری دارد. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام پلتفرمی بر اساس انتشار عکس است. به همین دلیل عکاسان و طرفداران عکاسی بسیاری در این پلتفرم فعالیت دارند. هشتگ پربازدید اینستاگرام فارسی در خصوص عکاسی عبارتند از:

#عکاسی

#عکاسی_هنری

#عکاسی_نوزاد

#عکاسی_کودک

#عکاسی_طبیعت

#عکاسی_فضای_باز

#عکاسی_با_دوربین

#عکاسی_با_موبایل

#عکاسی_تولد

#عکاسی_عروسی

#عکاسی_مدلینگ

#عکاسی_خلاق

#عکاسی_حرفه‌ای

#عکاسی_مد

#عکاسی_صنعتی

#عکس_طبیعت

7- دسته طنز و شوخی

این روزها ایرانیان بسیاری در اینستاگرام به کار انتشار ویدیوهای طنز و شوخی در اینستاگرام مشغول هستند. بسیاری از این افراد از هشتگ پربازدید مناسب برای پست‌های خود استفاده می‌کنند. این هشتگ‌ها عبارتند از:

#طنز

#شوخی

#خنده_دار

#طنز_خنده_دار

#طنز_اجتماعی

#طنز_ایرانی

#طنز_سرگرمی

8- دسته بازاریابی

بازاریابی و مارکتینگ یکی از مواردی است که در اینستاگرام به شدت مورد توجه افراد مختلف است. افراد بسیاری در این حوزه فعالیت دارند و بسیاری دیگر این افراد را فالوو دارند و پست‌های آن‌ها را تماشا می‌کنند. هشتگ پربازدید و ترند اینستاگرام در این زمینه به شرح زیر است.

#بازاریابی

#بازاریابی_شبکه‌ای

#مارکتینگ

#دیجیتال_مارکتینگ

#بازاریابی_آنلاین

#بازاریابی_انلاین

#بازاریابی_اینترنتی

#بازاریابی_اینستاگرام

#بازاریابی_در_اینستاگرام

#بازاریابی_محتوا

#بازاریابی_دیجیتال

#بازاریابی_دیجیتالی

#بازاریابی_چریکی

#بازاریابی_مدرن

#بازاریابی_محتوایی

#بازاریابی_شبکه

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    9- دسته سبک زندگی

    سبک زندگی دسته پرطرفدار دیگری است که در اینستاگرام وجود دارد. این دسته هم علاقه‌مندان خاص خود را دارد و افراد زیادی هر روزه پست‌هایی که در این دسته منتشر می‌شوند را مشاهده می‌کنند. افراد در این بخش معمولاً پست‌هایی در خصوص سبک زندگی خود یا افراد معروف دیگر را منتشر می‌کنند. هشتگ پربازدید در این دسته عبارتند از:

    #سبک_زندگی

    #لایف_استایل

    #سبک_زندگی_سالم

    #لایف_استایل_سالم

    #سبک_زندگی_اصولی

    هشتگ پر بازدید سبک زندگی

    10- دسته مد

    شاید این دسته را بتوان یکی از پرطرفدارترین دسته‌های اینستاگرام در سراسر دنیا دانست. افراد بسیاری در سراسر دنیا به مد و فشن علاقه دارند و پیج‌های فعال در این زمینه را دنبال می‌کنند. برندهای لباس و مد، افراد معروف و طراحان لباس در این دسته از فعال‌ترین گروه‌ها هستند. همچنین فروشگاه‌های آنلاین نیز در این بخش فعالیت می‌کنند. هشتگ پربازدید در این دسته بسیار زیاد و متنوع است اما مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

    #مد

    #فشن

    #مد_و_فشن

    #مدل_مو

    #مد_روز

    #رنگ_سال

    #مدلینگ

    #لباس_آقایان

    #لباس_بانوان

    #لباس_مجلسی

    #لباس_کودک

    11- دسته سفر

    شاید بتوان گفت که تمام افراد دنیا به سفر کردن علاقه دارند. بسیاری افراد در اینستاگرام به دنبال عکس‌های جذاب از مکان‌هایی که قصد دارند به آن سفر کنند می‌گردند، برخی به دنبال تورهای مناسب هستند و برخی دیگر به دنبال جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شهر مقصد هستند. هشتگ‌های پربازدید این بخش عبارتند از:

    #سفر

    #سفر_ارزان

    #تور

    #تور_ارزان

    #تور_لحظه_آخری

    #سفر_خارجی

    12- دسته طبیعت

    طبیعت و مناظر آن از دیگر مواردی است که طرفداران بسیاری در میان افراد مختلف جامعه دارد. مناظر طبیعی و عکس‌های جذابی که از آن‌ها گرفته می‌شود توسط افراد زیادی دیده می‌شود. محتواهای مربوط به طبیعت را می‌توان با تعداد زیادی هشتگ پربازدید همراه کرد تا افراد بیشتری آن‌ها را مشاهده کنند. این هشتگ‌ها عبارتند از:

    #طبیعت

    #طبیعتگردی

    #طبیعت_گردی

    #عکاسی_طبیعت

    #طبیعت_بکر

    #طبیعت_ایران

    #طبیعت_جهان

    #طبیعت_گرد

    #طبیعتگرد

    #طبیعت_وحشی

    #طبیعت_زیبا

    #طبیعت_گردی_ایران

    #جنگل

    #کوه

    #دریا

    #غروب

    #طلوع

    #طبیعت_پاک

    #طبیعت_شمال

    13- دسته موسیقی

    موسیقی مورد دیگری است که در اینستاگرام بازدید بسیار بالایی دارد. افرادی که در زندگی خود موسیقی را دوست نداشته باشند و به یکی از انواع آن علاقه نداشته باشند بسیار کم هستند. به همین دلیل این دسته را می‌توان یکی دیگر از پربازدیدترین دسته‌های موجود در اینستاگرام فارسی و جهان دانست. به همین دلیل هشتگ پربازدید این دسته نیز تنوع و تعداد بسیار بالایی دارد. اما اگر بخواهیم به تعدادی از پر بازدیدترین هشتگ‌های این دسته اشاره کنیم، باید از موارد زیر نام ببریم.

    #موسیقی

    #موزیک

    #موسیقی_جدید

    #موسیقی_نوستالژی

    #موسیقی_ایرانی

    #موسیقی_سنتی

    #موسیقی_پاپ

    #موسیقی_رپ

    #موسیقی_راک

    #موسیقی_اصیل

    #موسیقی_بی‌کلام

    #موسیقی_محلی

    #موسیقی_کردی

    #موسیقی_ترکی

    #موسیقی_اصیل_ایرانی

    #موسیقی_شاد

    #آهنگ_شاد

    #آهنگ_کردی

    #آهنگ_ترکی

    #آهنگ_جدید

    14- دسته سیاسی

    دنبال کردن اخبار سیاسی یکی از کارهایی است که توسط افراد زیادی انجام می‌شود. این افراد با سرچ کردن هشتگ اخبار یا اتفاقات سیاسی مورد نظر خود به دنبال جدیدترین خبرها و نکته‌ها در این زمینه هستند. هشتگ‌های پر استفاده در این زمینه عبارتند از:

    #سیاسی

    #طنز_سیاسی

    #سیاسی_اجتماعی

    #سیاست_ایران

    #سیاسی_بازی

    #خبر_سیاسی

    #اخبار_سیاسی

    #خبر_جدید

    #آخرین_اخبار

    15- دسته مذهبی

    پیج‌های مذهبی زیادی نیز در اینستاگرام فعالیت دارند که این پیج‌ها به طور معمول از چند هشتگ پربازدید زیر استفاده می‌کنند.

    #مذهبی

    #مذهبیون

    #مذهبی_ها

    #دین

    #اسلام

    16- دسته موفقیت

    موفقیت یکی از ترندترین بحث‌ها در سال‌های اخیر در ایران و جهان است. افراد بسیاری به دنبال موفقیت هستند و سعی می‌کنند با مطالعه مطالب یا دیدن ویدیو و محتوای تصویری این پیج‌ها راه‌های رسیدن به موفقیت را یاد بگیرند. به دلیل این تقاضای بالا برای این نوع از محتواها، برخی هشتگ های این بخش بسیار پربازدید هستند و بسیاری پیج‌ها به انتشار این گونه پست‌ها مشغول هستند.
    استفاده از هشتگ پربازدید در خصوص موفقیت باعث می‌شود تا افرادی که به دنبال این محتواها هستند، راحت‌تر به پیج شما برسند و محتوای آن را مشاهده کنند. هشتگ پربازدید در زمینه موفقیت عبارتند از:

    #موفقیت

    #موفقیت_فردی

    #موفقیت#شغلی

    #موفقیت_در_زندگی

    #موفقیت_در_ازدواج

    #انگیزشی

    #مطالب_انگیزشی

    #انگیزه

    #موفقیت_مالی

    #موفقیت_شخصی

    #رسیدن_به_موفقیت

    17- دسته عاشقانه

    افراد بسیاری به تولید و انتشار محتوای عاشقانه و احساسی در اینستاگرام مشغول هستند و مخاطبان بسیاری دارند. حس زیبای و شاد یا غم موجود در این محتواها باعث می‌شود تا افراد بسیار زیادی با توجه به حس و حال خود به تماشای آن‌ها بپردازند. در این زمینه نیز انواع هشتگ پربازدید وجود دارد که پر کاربردترین آن‌ها عبارتند از:

    #عاشقانه

    #احساس

    #احساسی

    #حس_ناب

    #عاشقانه‌های_من

    #عاشقانه‌های_ما

    #من_و_تو

    #غم

    #عاشقانه_تلخ

    #عاشقانه_و_احساسی

    #عاشقانه_ها

    #عاشقانه‌ها

    #شکست_عشقی

    باید بدانید که این‌ها تنها بخشی از هشتگ پربازدید و ترند اینستاگرام به زبان فارسی هستند که برای هر کسب‌وکاری متفاوت هستند.

    جمع‌بندی

    • شما با مطالعه کامل این مقاله و توجه به نکاتی که بیان شده می‌توانید هشتگ مناسب با کسب و کار خود را پیدا یا ایجاد کنید.
    • از هشتگ مناسب و پربازدید می‌توانید برای جذب فالوور بیشتر استفاده کنید.
    • شناسایی و استفاده از هشتگ پربازدید می‌تواند در روند افزایش فالوور یک پیج به میزان زیادی تأثیر بگذارد
    • هشتگ پربازدید را می‌توان به دسته‌های گوناگونی تقسیم‌بندی کرد.
    • دسته‌هایی مانند مد، فشن، سبک زندگی، موفقیت و ورزش بخشی از دسته‌هایی هستند که هشتگ‌های ترند بسیاری دارند.
    • شما از چه روش‌هایی برای ساخت یا پیدا کردن هشتگ استفاده می‌کنید؟ هشتگ‌ پربازدید دیگری می‌شناسید؟
    • نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

    منبع:

    hootsuit

    Ithoma

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.