آموزش تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام در بیو، کپشن و کامنت

0

همه کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی نیاز دارند که برای ایجاد جذابیت بیشتر و برجسته شدن در میان دیگر اکانت‌های این فضا از ابزارهایی استفاده کنند. یکی از این ابزارها تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام است.

با توجه به آنکه در حالت عادی شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک فونت پیش فرض دارد که اکانت‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ اما با این حال در اینستاگرام و بخش استوری تعدادی فونت وجود دارد که البته تنوع بسیار کمی دارد و از این تنوع نمی‌توان در دیگر بخش‌های اینستاگرام استفاده کرد. به همین دلیل هم برای  تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام در این بخش‌ها مانند بیو اینستاگرام، کپشن و کامنت نیاز به سایت تغییر فونت اینستاگرام برای تغییر فونت آنلاین یا استفاده از برنامه‌های جانبی دیگر است.

ما در این مقاله از پادرو با استفاده از چند روش به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید به تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام یا فونت انگلیسی و تغییر رنگ آنها بپردازید. پس با ما همراه شوید.

معرفی و آموزش برنامه‌های کاربردی برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام

برنامه رایگان Fonts for Instagram برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام

برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام یکی از برنامه‌ها اپلیکیشن رایگان Fonts for Instagram است. این برنامه را می‌توانید به راحتی از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. در این برنامه استایل‌های جذابی از فونت‌های متنوع وجود دارد و به زیباتر کردن پیج اینستاگرام شما کمک می‌کنند. این کار کمک می‌کند تا بتوانید پیج خود را با استفاده از این قابلیت‌ها شخصی سازی کرده و امکان پیش نمایش فونت‌ها نیز برای شما نمایش داده شده و شما می‌توانید به سرعت فونت‌ها را برای خود تغییر دهید.

در این برنامه کاربران می‌توانند بر روی متن تغییراتی شامل تغییر نوع فونت، سایز، تغییر رنگ متن اینستاگرام ، چرخش و غیره را اعمال کنند. نحوه کار با این برنامه به این صورت است که شما باید متن خود را داخل اپلیکیشن تایپ کرده و پس از آن نوع فونت، رنگ و غیره را انتخاب کرده و سپس آن را کپی  و در پیج اینستاگرام خود و هر بخشی که می‌خواهید Paste می‌کنید.

ساخت فروشگاه در اینستاگرام

وب سایت تغییر فونت igfonts

وب سایت igfonts یکی از انواع سایت تغییر فونت اینستاگرام است که شما با استفاده از آن می‌توانید اقدام به تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام کنید. این سایت به صورت رایگان در خدمت کاربران است و به شما امکان تغییر فونت آنلاین را داده و شما به راحتی می‌توانید آن را در بیوگرافی اینستاگرام خود کپی کنید. برای تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام باید ابتدا به وب سایت www.igfonts.io  بروید و سپس عبارت مورد نظر خود را در کادر متنی آن تایپ کنید.

سپس شما در قسمت کادر پایین صفحه می‌توانید انواع فونت‌های موجود  را مشاهده کرده و فونتی را که مد نظر شما است؛ انتخاب کنید. با انتخاب load more font می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از فونت‌ها در وب سایت دسترسی پیدا کنید. گزینه Design for our font هم به طراحی فونت دلخواه شما کمک می‌کند.

سایت تغییر فونت sprezz keyboard برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام

تغییر فونت فارسی برای اینستاگرام با استفاده از سایت تغییر فونت اینستاگرام sprezz keyboard هم امکان پذیر است. در این سایت تغییر فونت آنلاین با استفاده از جذاب‌ترین مجموعه فونت‌های اینستاگرامی صورت می‌گیرد. برای انجام این کار شما باید به وب سایت https://www.sprezzkeyboard.com بروید و سپس عبارت یا جمله‌ای را که مد نظر دارید در کادر متنی وارد کنید.

پس از آن، از لیست فونت‌هایی که نمایش داده می‌شود، باید فونت دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس متن را کپی کنید و در بخش edit profile اینستاگرام در بخش بیو قرار دهید.

تغییر رنگ و فونت متن اینستاگرام

بیشتر بخوانید: نکات اصولی انتخاب بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام با Text Font Generator

در این اپلیکیشن حدود   30 فونت متنوع و جذاب وجود دارد که مشابه دیگر برنامه‌های فونت در اینستاگرام دارای استایل‌های متنوعی از فونت‌های اینستاگرامی است. در کنار تغییر فونت فارسی برای اینستاگرام و تغییر رنگ متن اینستاگرام، این برنامه می‌تواند تعدادی کاراکتر جذاب هم به اول و آخر متن شما اضافه کند. در این اپلیکیشن از طریق فعالسازی گزینه Encode امکان رمزگذاری متن برای کاربران اینستاگرامی هم فراهم می‌شود.

مزیت این کار آن است که از متن شما محافظت می‌شود و کسی غیر از شما نمی‌تواند متن شما را بخواند. تنها فردی که دارای secret key باشد می‌تواند به رمز گشایی متن شما بپردازد.

اپلیکشن تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در زمینه تولید فونت رایگان عمل می‌کند، Stylish Text  است که با استفاده از آن می‌‌توانید به تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام  بپردازید. این برنامه بیش از 130 استایل متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دارای رابط کاربری بسیار جذابی است.

شما با انتخاب یک استایل می‌توانید آن را بر روی هر متنی کپی کنید.  همچنین در این برنامه امکان ویرایش و همچنین سفارشی کردن فونت با استفاده از نمادها و شکلک‌های متنوع در کنار حروف، کلمات و عبارت وجود دارد. برای استفاده از برنامه شما باید متن مورد نظر خود را در کادر متنی بالای برنامه تایپ کرده و با انتخاب متن خود آن را در هر قسمت از فضای اینستاگرام مانند بیو، کپشن، کامنت و غیره که می‌خواهید paste کنید.

تغییر رنگ متن و فونت اینستاگرام

تغییر فونت فارسی برای اینستاگرام با برنامه Cool font

Cool font یکی دیگر از ابزارهای تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام است. شما می‌توانید این برنامه را به راحتی از گوگل پلی دانلود کنید. همانند دیگر برنامه‌های تغییر رنگ  و فونت کادری در بالای صفحه قرار دارد که داخل آن Cool font.Org  نوشته شده است و برای تغییر فونت طراحی شده است. شما برای این کار باید متن خود را داخل آن نوشته یا در آنجا کپی و Paste کنید. در قسمت پایین هم می‌توانید انواع فونت‌های مختلف تغییر داده شده را هم مشاهده کنید.

شما با نوشتن متن می‌توانید فونت‌های دلخواه را امتحان کرده و آن را که دوست دارید انتخاب کرده و در قسمت بیو اینستاگرام یا استوری و غیره قرار بدهید.

عکس نوشته فارسی آنلاین با Canva

در این برنامه شما می‌توانید در کنار تغییر فونت و تغییر رنگ متن اینستاگرام به کمک این برنامه عکس دلخواه خود را هم با فونت‌هایی جذاب ایجاد کنید و آن را پست یا استوری کنید. کانوا درواقع یک اپلیکیشن گرافیکی خوب برای ایجاد تصاویری با فونت‌های جذاب است. تصاویری که در این برنامه ایجاد می‌شود؛ در اینستاگرام برای پست و استوری قابل استفاده است.

تنوع تعداد فونت‌ها هم در این برنامه بسیار زیاد است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل استفاده است.

سایت کانوا

سایت lingojam برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام

یکی دیگر از سایت‌هایی که به تغییر فونت آنلاین می‌پردازد و در عین حال بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است؛ سایت lingojam است. زمانی که شما وارد این سایت می‌شوید؛ دو پنجره را مشاهده می کنید که یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ قرار گرفته است.

 شما باید در کادر سمت چپ جمله یا عبارت مورد نظر خود را نوشته یا Paste کنید. سپس در کادر سمت راست همان عبارت را با فونت‌های دیگر مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب این فونت‌های باید آنها را کپی کرده و در قسمتی از اینستاگرام خود که می‌خواهید آن را بچسبانید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام برای جذب مشتری

برنامه تغییر فونت اینستاگرام Fontify

برنامه دیگری که برنامه دیگه شما را در تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام حرفه‌ای می‌کند؛ Fontify است. شما باید بدانید که این برنامه برای آن دسته از گوشی‌هایی بهتر است که حجم بسیار پایینی دارند. با باز کردن برنامه و نمایش دادن لوگوی آن، برنامه بدون تبلیغات وارد بخش اصلی می‌شود. این برنامه هم مشابه دیگر برنامه‌های تغییر فونت در بالا کادری دارد که شما تغییر یافته آنها را در پایین خواهید دید و می‌توانید آن را بردارید.

این برنامه تنها برای اینستاگرام طراحی نشده است و فونت‌های مختلف آن را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

تغییر فونت در اینستاگرام

تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام با استفاده از سایت metatags

یکی دیگر از سایت تغییر فونت اینستاگرام که به تغییر فونت آنلاین می‌پردازد؛ سایت metatags است. این سایت، از سایت‌های جالب تغییر فونت بیو است که شما در هنگام ورود به آن و زمانی که عبارات و یا جمله خود را می‌نویسید؛ پنجره‌ای را مشاهده می‌کنید که همان عبارت شما را در بیو اینستاگرام قرار داده است. بنابراین شما از این طریق می‌توانید انتخاب کنید که چه فونتی برای بیو شما مناسب است. با این برنامه به راحتی می‌توانید متن خود را در جایگاه اصلی تصور کرده و آن را سریعا انتخاب کنید.

جمع‌بندی و مروری بر راهکارهای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام

  • همه کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی نیاز دارند که برای ایجاد جذابیت بیشتر و برجسته شدن در میان دیگر اکانت‌های این فضا از ابزارهایی استفاده کنند. یکی از این ابزارها تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام است.
  • برای تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام یکی از برنامه‌ها اپلیکیشن رایگان Fonts for Instagram است. این برنامه را می‌توانید به راحتی از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. در این برنامه استایل‌های جذابی از فونت‌های متنوع وجود دارد و به زیباتر کردن پیج اینستاگرام شما کمک می‌کنند.
  • وب سایت igfonts یکی از انواع سایت تغییر فونت اینستاگرام است که شما با استفاده از آن می‌توانید اقدام به تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام کنید. این سایت به صورت رایگان در خدمت کاربران است و به شما امکان تغییر فونت آنلاین را داده و شما به راحتی می‌توانید آن را در بیوگرافی اینستاگرام خود کپی کنید.
  • تغییر فونت فارسی برای اینستاگرام با استفاده از سایت تغییر فونت اینستاگرام sprezz keyboard هم امکان پذیر است. در این سایت تغییر فونت آنلاین با استفاده از جذاب‌ترین مجموعه فونت‌های اینستاگرامی صورت می‌گیرد.
  • یکی دیگر از برنامه‌هایی که در زمینه تولید فونت رایگان عمل می‌کند، Stylish Text  است که با استفاده از آن می‌‌توانید به تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام  بپردازید. این برنامه بیش از 130 استایل متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دارای رابط کاربری بسیار جذابی است.
  • Cool font یکی دیگر از ابزارهای تغییر فونت فارسی در بیوی اینستاگرام است. شما می‌توانید این برنامه را به راحتی از گوگل پلی دانلود کنید. همانند دیگر برنامه‌های تغییر رنگ  و فونت کادری در بالای صفحه قرار دارد که داخل آن Cool font.Org  نوشته شده است و برای تغییر فونت طراحی شده است.
  • در برنامه Canva شما می‌توانید در کنار تغییر فونت و تغییر رنگ متن اینستاگرام به کمک این برنامه عکس دلخواه خود را هم با فونت‌هایی جذاب ایجاد کنید و آن را پست یا استوری کنید. کانوا درواقع یک اپلیکیشن گرافیکی خوب برای ایجاد تصاویری با فونت‌های جذاب است.
  • یکی دیگر از سایت‌هایی که به تغییر فونت آنلاین می‌پردازد و در عین حال بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است؛ سایت lingojam است. زمانی که شما وارد این سایت می‌شوید؛ دو پنجره را مشاهده می کنید که یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ قرار گرفته است.  شما باید در کادر سمت چپ جمله یا عبارت مورد نظر خود را نوشته یا Paste کنید.
  • برنامه دیگری که برنامه دیگه شما را در تغییر فونت و رنگ متن در اینستاگرام حرفه‌ای می‌کند؛ Fontify است. شما باید بدانید که این برنامه برای آن دسته از گوشی‌هایی بهتر است که حجم بسیار پایینی دارند. با باز کردن برنامه و نمایش دادن لوگوی آن، برنامه بدون تبلیغات وارد بخش اصلی می‌شود.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.