معرفی 7 سایت قرعه کشی کامنت رایگان و نحوه استفاده از آن‌ها

3

سایت قرعه کشی کامنت یکی از انواع ابزاری است که این روزها کمک حال بسیاری از صاحبان پیج‌های اینستاگرامی شده است. در سال‌های اخیر، صاحبان پیج‌های اینستاگرام از روش‌های متفاوتی برای جذب فالوئر استفاده می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های جذب فالوور، برگزاری مسابقات است. در برخی از این مسابقات، شرکت‌کنندگان باید در زیر یکی از پست‌های پیج کامنت بگذارند تا با قرعه‌‌کشی از میان آن‌ها برنده انتخاب شود. اما انجام این کار به صورت دستی کاری زمان‌بر است. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

اگر تعداد کامنت‌ها بسیار زیاد باشد، می‌توان این کار را غیرممکن دانست. به همین دلیل باید از ابزارهایی که برای این کار به وجود آمده است، استفاده کرد. یکی از بهترین ابزارهایی که برای این کار به وجود آمده، سایت قرعه کشی کامنت است. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص سایت قرعه کشی کامنت، نحوه کار آن مطالبی را بیان کنیم و چند سایت رایگان برای این کار را معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انواع قرعه کشی در اینستاگرام

برگزاری مسابقات در اینستاگرام تنها به کامنت محدود نمی‌شود. به طور کلی صاحبان پیج‌های اینستاگرامی با استفاده از سه روش اقدام به برگزاری مسابقات و قرعه کشی می‌کنند. این روش‌ها عبارتند از:

  • قرعه کشی کامنت
  • قرعه کشی لایک
  • قرعه کشی فالوئر

هر پیج با توجه به نکات بسیاری از یک، دو یا هر سه روش معمول استفاده می‌کند. قرعه‌کشی میان فالوئرها باعث افزایش فالوئر می‌شود. قرعه‌کشی کامنت و لایک باعث می‌شود تا علاوه بر فالو، افراد برای پست مورد نظر کامنت بنویسند و آن را لایک کنند. این کار باعث افزایش ایمپرشن پیج می‌شود و باعث می‌شود تا اینستاگرام پیج مورد نظر را در اکسپلور افراد بیشتری نمایش دهد.

این کار به مرور باعث افزایش فالوئر خواهد شد. به همین دلیل برگزاری مسابقاتی که در آن‌ها نیاز باشد تا پیج را فالو کنند، پست مورد نظر را لایک کنند و زیر آن پست کامنت بگذارند را می‌توان مرسوم‌ترین و بهترین روش برگزاری مسابقه دانست. اکثر پیج‌ها نیز از همین روش استفاده می‌کنند و با استفاده از ابزارهای متفاوتی مانند سایت قرعه کشی کامنت، برندگان را مشخص می‌کنند و جوایز مشخص شده را اهدا می‌کنند.

سایت قرعه کشی کامنت یکی از انواع ابزاری است که این روزها کمک حال بسیاری از صاحبان پیج‌های اینستاگرامی برای مشخص کردن برندگان مسابقات مختلف شده است.

نکات مهم برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی

درست است که برگزاری مسابقات اینستاگرامی می‌تواند باعث افزایش فالوئر، لایک و کامنت شود. اما اگر به برخی نکات توجه نداشته باشید، افزایش میزان موارد گفته شده با هزینه و زمانی که صرف کردید مطابقت نخواهد داشت. از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام برگزاری مسابقات اینستاگرامی باید به آن توجه داشته باشید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هدف گزاری مناسب
  • مشخص کردن مخاطبین هدف
  • توجه به وضعیت مالی
  • انتخاب مناسب جوایز با توجه به بودجه و نوع مسابقه
  • مشخص کردن روش مسابقه (فالو، لایک یا کامنت)
  • انتخاب صحیح نوع مسابقه با توجه به پیج
  • مدیریت صحیح مسابقه
  • مشخص بودن زمان شروع آغاز و پایان مسابقه
  • مناسب بودن فاصله زمانی مسابقه (زمان بسیار زیاد یا خیلی کوتاه مناسب نیست)
  • انتخاب هشتگ مناسب برای مسابقه
  • تحلیل و بررسی نتایج به دست آمده از مسابقه و میزان پیشرفت پیج
  • تعیین کردن زمان مشخص برای ارسال جوایز
  • انجام تبلیغات مناسب برای پیج
  • تماس در زمان و شیوه مناسب با برندگان مسابقه

باید بدانید که هر چه در انجام این کارها توجه بیشتری به خرج دهید و مسابقه جذاب‌تری برگزار کنید، نتیجه بهتری کسب خواهید کرد.

مزایای برگزاری مسابقه در اینستاگرام

برگزاری مسابقات اینستاگرامی و اهدای جوایز از طریق قرعه‌کشی علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام، لایک و کامنت مزایای دیگری نیز به همراه دارد. اگر مسابقه‌ای با توجه به نکات گفته شده برگزار کنید، می‌توانید اعتماد مخاطبین را جلب کنید. این کار باعث می‌شود تا افراد بیشتری به پیج شما علاقه‌مند شوند. استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرام برای مشخص کردن برنده یا برندگان نیز باعث می‌شود تا مشکل و شبهه‌ای در انتخاب برندگان وجود نداشته باشد و با حواشی گوناگون درگیر نشوید.

مزایای برگزاری مسابقه در اینستاگرام

برگزاری مسابقاتی که در آن‌ها نیاز باشد تا پیج را فالو کنند، پست مورد نظر را لایک کنند و زیر آن پست کامنت بگذارند را می‌توان مرسوم‌ترین و بهترین روش برگزاری مسابقه دانست.

سایت قرعه کشی کامنت اینستاگرام چیست؟

همان‌طور که گفتیم، بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی برای جذب فالوئر، اقدام به برگزاری برخی مسابقات می‌کنند. این مسابقات با گذاشتن کامنت در زیر یکی از پست‌های پیج برگزار می‌شود. این کار باعث می‌شود تا اینگیجمنت پیج بالا رود و در نتیجه در اکسپلور افراد بیشتری پیج دیده شود. معمولاً دیده شدن بیشتر یک پیج باعث افزایش فالوئر خواهد شد. اما قرعه کشی برنده از میان کامنت‌های گذاشته شده به صورت دستی، کاری بسیار سخت، طاقت‌فرسا، زمان‌بر و در برخی موارد غیرممکن است. به همین دلیل ابزارهایی برای این کار به وجود آمده‌اند.

یکی از بهترین ابزارهایی که برای انجام کار قرعه‌کشی در اینستاگرام وجود دارد، سایت قرعه کشی کامنت است. این سایت‌ها با استفاده از روش‌های مختلف، به صورت کاملاً رندوم، برنده یا برندگان را مشخص می‌کنند. برخی از این سایت‌ها این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهند که برای ما ایرانی‌ها که به روش‌های پرداخت بین‌المللی دسترسی نداریم، بسیار مناسب و کاربردی هستند.

نحوه کار سایت قرعه کشی کامنت

معمولاً بیشتر سایت‌های قرعه‌کشی کامنت، نیاز به لینک پست مورد نظر دارند تا بتوانند کار قرعه‌کشی را انجام دهند. برای این که بتوانید لینک پست مورد نظر را پیدا کنید، باید

  • به صفحه اینستاگرام خود بروید و پست مورد نظر را باز کنید.
  • سپس گزینه سه نقطه‌ای که بالای پست وجود دارد را لمس نمایید.
  • از میان گزینه‌های موجود در آن گزینه (Copy Link) را پیدا کنید.
  • با انتخاب آن، کار کپی کردن لینک انجام شده است.

قرعه کشی برنده از میان کامنت‌های گذاشته شده به صورت دستی، کاری بسیار سخت، طاقت‌فرسا، زمان‌بر و در برخی موارد غیرممکن است.

بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام رایگان

حال که با سایت قرعه کشی کامنت و پیش‌نیازهای آن آشنا شدید، زمان آن رسیده که چند سایت خارجی و ایرانی که کار قرعه کشی را به صورت رایگان انجام می‌دهند را معرفی کنیم. از بهترین سایت‌های رایگان قرعه کشی کامنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سایت قرعه کشی کامنت رایگان خارجی

    بهترین سایت‌هایی خارجی که کار قرعه‌ کشی کامنت را به صورت رایگان انجام می‌دهند، عبارتند از:

    1- سایت (AppSorteos)

    اولین سایت قرعه کشی کامنت که در این مطلب قصد داریم معرفی کنیم، (AppSorteos) است. برای این که بتوانید از امکانات این سایت استفاده کنید، لازم است در آن حساب کاربری بسازید. ساخت حساب کاربری در این سایت، تنها نیاز به داشتن یک ایمیل دارد و به سادگی انجام می‌شود. پس از این که در این سایت اکانت ساختید، تنها لازم است لینک پست مورد نظر را در بخش مشخص شده وارد کنید. سپس گزینه شروع را بزنید. در این زمان یک افزونه برای نصب به شما پیشنهاد داده می‌شود.

    1- سایت (AppSorteos) برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام

    پس از نصب افزونه و وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود در مرورگر نوبت به انجام قرعه‌کشی می‌رسد. با استفاده از گزینه (Options) تعداد برندگان را مشخص کنید. همچنین در این سایت قرعه کشی کامنت این قابلیت وجود دارد که انتخاب کنید برندگان چه شرایطی باید داشته باشند.
    به عنوان مثال اگر قرار بوده کسی را منشن کنند یا هشتگ خاصی را بزنند، می‌توانید این موارد را مشخص کنید. سپس گزینه (Continue) را انتخاب کنید. پس از اندکی زمان اکانت برندگان به شما نمایش داده خواهد شد و کار قرعه کشی به پایان رسیده است.

    2- سایت (Simpliers)

    سایت قرعه کشی کامنت دیگری که در این مطلب قصد داریم آن را معرفی کنیم، (Simpliers) است. البته باید بدانید که استفاده رایگان از این سایت نیازمند وجود برخی پیش‌نیازها است. برای این که بتوانید از این سایت به صورت رایگان استفاده کنید، باید حتماً پست مورد نظر بالای 300 کامنت داشته باشد. همچنین نمی‌توانید بیشتر از یک پست را برای قرعه کشی انتخاب کنید. همچنین برای هر پست تنها تا 3 بار می‌توانید کار قرعه کشی را انجام دهید.

    برای این کار تنها کافی است که لینک پست را در قسمت مشخصی که در سایت وجود دارد، وارد کنید. پس از آن تعداد برندگان و شرایطی که کامنت باید داشته باشد را مشخص می‌کنید. منشن کردن افراد دیگر و تعداد منشن در کنار حذف کامنت‌های تکراری یک کاربر از جمله امکاناتی است که این سایت به شما ارائه می‌دهد. پس از آن این سایت قرعه کشی کامنت، کار قرعه‌کشی را انجام می‌دهد و برنده یا برندگان شما را مشخص می‌کند.

    3- سایت (Comment picker)

    اگر بخواهیم یک سایت قرعه کشی کامنت بسیار خوب و کارآمد معرفی کنیم، باید از سایت (Comment picker) نام ببریم. البته باید بدانید که برای استفاده از این سایت باید برخی شرایط را داشته باشید. اولین شرطی که برای استفاده از این سایت قرعه کشی کامنت نیاز دارید، این است که اکانت اینستاگرام شما به صورت کاری باشد. همچنین باید اکانت اینستاگرام خود را فیسبوک متصل کرده باشید. اگر این شرایط را داشته باشید می‌توانید با استفاده از گزینه (Log in with Facebook) وارد اکانت خود شوید. سپس نوع کامنت‌هایی که در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند را مشخصی کنید.

    یکی از امکاناتی که در این سایت می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، شرکت دادن کامنت‌های ریپلای در قرعه‌کشی است که معمولاً این گزینه در انواع دیگر سایت قرعه کشی کامنت وجود ندارد. همچنین در این سایت قرعه کشی کامنت می‌توانید مشخص کنید که تنها کامنت‌هایی در قرعه‌کشی شرکت داده شوند که کلمه یا کلماتی خاص را نوشته باشند. پس از این که فیلترهای لازم را انجام دادید، گزینه (Get comments) را انتخاب کنید تا اطلاعات لازم جمع‌آوری شوند. پس از این که این فرایند کامل شد، گزینه شروع را انتخاب کنید تا برنده یا برندگان مشخص شوند.

    4- سایت (instaBom)

    یکی دیگر از انواع سایت‌ قرعه کشی کامنت که می‌توانید کار قرعه کشی کامنت در آن را به صورت رایگان انجام دهید، سایت قرعه‌کشی کامنت (instaBom) است. البته این سایت محدودیت در تعداد کامنت دارد و برای مسابقاتی که زیر 100 کامنت دارند، می‌توان از آن استفاده کرد. برای انجام قرعه‌کشی در این سایت باید ابتدا حساب کاربری بسازید. پس از ساختن حساب کاربری با وارد کردن لینک و مشخص کردن مواردی مانند تعداد برندگان و نوع کامنت‌ها، روی گزینه (Get comments) کلیک کنید تا برندگان مشخص شوند.

    سایت‌هایی مانند (AppSorteos)، (Simpliers)، (Comment picker) و (instaBom) را می‌توان به عنوان سایت‌هایی مناسب که کار قرعه کشی کامنت را به صورت رایگان انجام می‌دهند، معرفی کرد.

    سایت قرعه کشی کامنت ایرانی

    برخی از سایت‌های ایرانی نیز اقدام به ارائه سرویس‌هایی برای کار قرعه کشی کامنت کرده‌اند. البته باید بدانید که بیشتر سایت‌های ایرانی برای انجام این کار مقداری نه چندان زیادی هزینه دریافت می‌کنند. از بهترین سایت‌های ایرانی که این کار را انجام می‌دهند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    1- سایت (Marketing98)

    سایت (Marketing98) یکی از سایت‌های ایرانی است که کار قرعه‌کشی کامنت را انجام می‌دهد. این سایت قرعه کشی کامنت که به گفته مسئولان آن از قدرت خوبی برخوردار است، برای بررسی و انجام کار قرعه‌کشی هر 10 هزار کامنت به 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. از قابلیت‌های این سایت این است که می‌توان علاوه بر کامنت، کار قرعه‌ کشی برای انتخاب برندگان را از میان لایک‌ها و فالوئرهای پیج نیز انجام دهد. البته باید بدانید که این سایت قرعه کشی کامنت، این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهد اما برای استخراج کامنت‌ها باید مبلغی پرداخت کنید.

    2- سایت (Biib)

    یک سایت قرعه کشی کامنت ایرانی دیگر که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم، (Biib) است. این سایت بدون درخواست نام کاربری و پسورد کار قرعه‌کشی کامنت را انجام می‌دهد. اما باید بدانید که این سایت قرعه کشی کامنت، برای انجام این کار هزینه دریافت می‌کند.

    3- سایت (Tikday)

    از دیگر سایت‌های ایرانی که کار قرعه‌کشی کامنت را انجام می‌دهد، می‌توان به سایت (Tikday) اشاره کرد. برای انجام قرعه‌کشی در این سایت ابتدا

    • باید حساب کاربری بسازید.
    • سپس لینک پست مورد نظر خود را وارد کنید.
    • پس از آن تعداد برندگان و این که برندگان از کامنت‌ها انتخاب شود یا از لایک‌ها را مشخص می‌کنید.
    • در نهایت، کار قرعه کشی انجام خواهد شد.

    البته باید بدانید که این سایت کار قرعه کشی را به صورت رایگان انجام نمی‌دهد و باید با توجه به تعداد کامنت یا لایک پست مورد نظر، هزینه‌ای برای قرعه کشی بپردازید.

    اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، برای مدیریت و ارسال سفارشات می‌توانید از خدمات فروشگاه ساز اینستاگرامی پادروشاپ استفاده کنید تا فروش خود را افزایش دهید و با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنید.

    نگاهی کلی به سایت قرعه کشی کامنت

    همان‌طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم، برگزاری مسابقات اینستاگرامی و اهدای جوایز برای افرادی که فالو می‌کنند و لایک و کامنت می‌گذارند از روش‌های مرسوم جذب فالوئر است. مواردی که در این مطلب معرفی کردیم، تنها بخشی از سایت‌هایی هستند که کار قرعه کشی را انجام می‌دهند. باید بدانید که تعداد دیگری سایت قرعه کشی کامنت نیز وجود دارد. اما موارد معرفی شده را می‌توان در میان موارد معروف و محبوب قرار داد. نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است تقریباً تمام سایت‌هایی که کار قرعه کشی کامنت را انجام می‌دهند، یک پیش‌نیاز مشترک دارند. این پیش‌نیاز پابلیک یا عمومی بودن پیج است.

    جمع‌بندی

    • این روزها بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی برای افزایش لایک، کامنت و فالوئر اقدام به برگزاری مسابقات می‌کنند.
    • باید بدانید که قرعه‌کشی به صورت دستی، میان افراد که کامنت گذاشته‌اند، کاری بسیار زمان‌بر، مشکل و در برخی موارد غیرممکن است. به همین دلیل باید از ابزارهایی استفاده کنید که برای این کار به وجود آمده‌اند.
    • سایت قرعه کشی کامنت یکی از ابزارهایی است که برای این کار به وجود آمده و می‌توانید به راحتی توسط آن، کار قرعه‌کشی را انجام دهید.
    • سایت‌های ایرانی و خارجی بسیاری برای این کار به وجود آمده‌اند که در این مطلب به چند سایت معتبر خارجی که کار قرعه‌کشی را به صورت رایگان انجام می‌دهند اشاره کردیم.
    • همچنین چند سایت قرعه کشی کامنت ایرانی را نیز معرفی کردیم.
    • شما از چه روشی برای قرعه کشی کامنت‌ها در پیج خود استفاده می‌کنید؟ آیا از انواع سایت قرعه کشی کامنت که در این مطلب معرفی کردیم، استفاده کرده‌اید؟
    • نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    app-sorteos

    Simpliers

    Comment picker

    instaBom

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    3 نظرات
    1. نیما توانکی می گوید

      عالی و کامل بود مرسییییییی

    2. علی می گوید

      سلام. سایت اوجاسافت رو یادتون رفت که معرفی کنید.
      یکی از بهترین سایت ها تو زمینه قرعه کشی اینستاگرام، سایت اوجاسافت هست که حتی قوانینی مثل اسپانسر و لایک و کامنت چند پست آخر رو هم پشتیبانی می کنه.

      1. مهسا می گوید

        که الان من زدم پول هم پرداخت کردم اما نتیجه به من نداد دیگه به درد نمیخوره